Segmen Lulu | Rancanganku dihujung minggu..menjelang ramadan


Photobucket

gepren amirul hadi disini! hahahaha..:D bueeekk, muntahkan skrg, muntahkan.. muahahahaha..

okeh2.. macam biasa, tgk banner pun dah tau segmen sape kan? ermm ahkak comel nih nak tau pe yg kte buat hujung minggu menjelang ramadhan nih??

haaa.. tadi cp pegi pekan, teman mama beli barang barang tuk persiapan ramadhan,

mostly kte org pegi beli barang dapur la.. 

sebab kalau sahur kan kena ada makanan, lain la kalau hari hari biasa, bleh beli kat mana2.. klu sahur, subuh subuh nak cari makanan kat mana.. ye dak?

 pastu salu kalau hujung minggu salu cp teman mama pegi tamu(pasar) jer..:)

tu jer, kalau tak memang lepak kat umah, blogging..:D

sekian, tu jer.. kalau boleh nak citer pnjg2 lagi.. tp lain kali lagi k! :)

kalau korang nak join, KLIK DISINI atau kelik jer banner keey! :D

jom join ramai2..hihihi..



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

c genk bah ne said...

Singgah sini tau
Datang dari segmen lulu.
Jom terjah rakan yang lain
SENARAI PESERTA SEGMEN LULU CALDINA

Gen2Merah said...

iya tak iya, kalau sahur xda makanan susah juga nak carikan.. kalau kami kat kampus Labuan dulu, sahur banyak je gerai buka pagi2 buta tu. Bila balik kampung ni, tak nmpk satu pun bukan.. kena sahur kat uma juga

salam singgah dari segmen cik Lulu... Salam ukhuwah moga ramadhan ini akan sentiasa membahagiakan kerohanian kita bersama..

http://gen2merah.blogspot.com/2011/07/segmen-rancangan-ku-di-hujung.html

Salam kunjung mengunjung
~Gen2Merah~

Kancil 8349 said...

jangan tak tolong mak cp...mesti tolong...hehehe...salam ramadan daripada Kancil

ceriteraliyana said...

tinkerbell terbang2 sini dari segmen cik lulu ^^,

c genk bah ne said...

bah apa kata kita bejual tem sahur hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...