Spontaneous Thursday #1 - Saya dan dia berKAWAN semula..:)

Photobucket

blur ka?? sgja..hahaha
dah lebih kurang 1 bulan tak kontek dia.. 
cp dah kenal dia hampir 2 tahun stgh.. dia hebat d hati saya..:]

FYI cp teda pa2 k sama dia.. CUMA KAWAN.. takut ada awek dia pulak jadik follower cp..hikhikhik.. masak gua!
ley sebab ramai blogger dari UMS kat sini, kena cakap awal2.. mana la tau ada yg kenal sama pakcik aku nih..haha.. bah, cp tiada pa2 sama dia nih k..nih gambar suka2 jak.. test camera baru.. hahaha.. Lama suda nih.. Masa cp belom ada blog sndiri lg..hihi.

Semalam kontek balik.. cp yg text dia..:] jadik awek dia jangan marah dia k.. haha..
mo raya kan, ndak buli simpan sakit ati lama lama.. hihi

okbai!


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

9 CP's Bestfriend(s):

fazilzura said...

ingt kan bf awak td


** salam kenalan dr fazilzurakil

Cik Purple Pinkypuff said...

@fazilzura: hihi.. tak lah..:)

msredcheesecake said...

cp, takut kena marah yea...bf sendiri mana? hhee

AnAk dEneSor said...

kenangan lame yea cp..hihi

iPai said...

ayok... nanti kan makwe dia datang .. hehe

Cik Purple Pinkypuff said...

@msredcheesecake: takde bf la kak...hihihi

Cik Purple Pinkypuff said...

@AnAk dEneSor: aik?? cane tau nih???ssssshhhhh~~~ hahaha..:p

Abang Stalker said...

bila di blur kn nmpk kacak plk dia.wawawaaa ;))

cp,awek dia da dpt thu.lalalal~

Cik Purple Pinkypuff said...

@Abang Stalker: kacak ek?? hahaha.. mne ader!!!! abg stalker nih..:'( majok arr klu cenggini..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...