Apabila SUMANDAK SABAH pergi AUDITION d KOREA



Photobucket

hi peeps!

Tergamam cp tengok video nih tadi.. macam tak percaya ada Malaysian yang sanggup pi korea semata mata mau pi audition menyanyi..:)

"my name is DIDY and i'm from MALAYSIA!" woooo.. bangga gila bila dia cakap macam tuh.. mungkin dia nih student kat sana.. sebab dia macam paham pulak apa yg judges tuh cakap.. cp yg pening sebab video tuh takde subtittle.. hehehe.. 

orang macam nih la yang kita patut puji.. walaupun di korea, dia tidak lupa asal usul dia.. siap pakai baju SUMAZAU lagi pi audition..:)

jom luangkan masa korang tengok video nih.. memang buat kita rasa bangga tengok anak malaysia macam nih..:)

KLIK SINI untuk lihat

update: video Audition DIDI di MBC star

video nih kat facebook sebenarnya tadi cp jumpa..:)

excited gila cp tengok bila dia menari SUMAZAU dengan lagu jambatan tamparuli dan judges korean tuh ikut dia menari.. hahaha.. 

korang mesti enjoy la tengok video nih.. :) kena tengok sampai habis sama ada dia dapat atau tak audition nih..:)

tengok tau! jangan tak tengok! :) 

PROUD TO BE MALAYSIAN!:)

update: jumpa suda fanpage si DIDY nih.. :) KLIK SINI untuk LIKE! :)

ermmm cp nak mintak tolong sangat sangat nih... tolong LIKE pic cp kat FB.. KLIK SINI..:)
TQVM!



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

Miss Nadya said...

adui..xdak rezeki nk tengok..tenet lembap..:(

new entry :: Spontan Kamis ツ

Mizfantagiro said...

wahhh dah tgk..bangga2..best sore dia..nwayy..dh like!

secret Ash said...

Didy Moo bkan study kat korea... Tp kat UMS.. :)

Zul Fattah said...

pro r dia tu.. sebijik macam korea..

Sufinah Yussof (SY) said...

wow! so impressive!

done like u.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...