Ya, Saya Kecewa! | Entri Putus Cinta


Photobucket
mungkin ramai yang dah baca kan? pasal Amirul Hadi Zainal kat New Straits Times tadi.. 
saya memang tak nak komen panjang panjang tentang hal nih..#jawapan bajet retisss..=..='

semua orang dah tau, Amirul Hadi sebenarnya berpacaran ngan Puah Pei San dah 5 tahun.. #sanggup ko buat aku macam nih yol! 
 http://matcuoi.com

 They love sports and each other — Pei San and Mohd Amirul. Not many know they are dating, but they do now.

Siapa Puah tuh? korang google la sendiri! T_T aku kecewa giler nih, tau tak.. aku kecewa!, kecewa!, kecewa!, cewa, cewa, wa, wa, wa~~~~http://matcuoi.com#melodi makin slow..

skang aku cuma mampu katakan.. 

Yol, walaupun ko tipu aku selama nih.. #rekaan semata, nak kasi feeling..
aku tak kesah.. yang aku tau, sejak hari tue.. aku memang dah jatuh hati kat ko yol.. http://matcuoi.com#haktuih.. meremang bulu kaki mak nakkkk..

tapi takpelah, mungkin percintaan ko dengan puah pun dah lama kan.. dah 5 tahun.. aku nih cuma sampingan jer.. kita pun baru kenal beberapa bulan.. walaupun banyak kenangan antara kita.. ermmm.. takpe, aku redha yol..  aku doakan ko bahagia yol.. bahagia ke anak cucu.. #sambil kesat ayaq liuq basi... yewwwww!!!

SELAMAT TINGGAL AMIRUL HADI!



kami dah brek.. so jangan tanya pasal Amirul Hadi lagi! T_Thttp://matcuoi.com
ade ke yg tanye? -.-'
  #perghhh puah peng san jangan marah loooo.. main main saja maaaa..
(feeling tengah cakap ngan puah..)

oke, kepada sesiapa yang turut berduka cita dan frust menonggeng macam gua nih.. sebab gua tau, bukan gua sorang jak fanatik ngan c yol nih.. lu orang pun kan? haa meh pakat reramai baca doa kat bawah nih.. tak nampak, sila tekan k.. 



nota cumil: yol, wish u all the best.. :') u still in my heart bah.. walaupun lu masuk team red warriors.. terbaekkkk!!http://matcuoi.com 

AMARAN! entri ini rekaan semata mata, takde kena mengena antara Amirul Hadi Zainal ngan Puah Pei San..




❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

19 CP's Bestfriend(s):

N A T A S Y A ツ said...

hehe, jgn kecewa kak. kite kene cool je ^^

Syahbinar Shuib said...

hahah...tergelak baca entry ni :D
kumbang bukan sekor , hehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..gtu ea..ghuhuh..

fiQ'Ra said...

adoyaiii, peminat tegar betul yer :D

c genk bah ne said...

byk betul frust a.huhuhu..
dah..dah..jgn sedih2 byk lagi yg single ^^

YNA said...

lupakan amirul hadi..
p carik hadi amirul plak, hehehe

Lea Isnawi said...

oh ada doa eh

thanks for sharing :)

ani marahaini said...

ingt kan betul lah amirul hadi tu dengan apa nma tu puah? wat suspen je ..

qaseh johanna said...

ooo..minat amirul hadi kah..??

tp apepon..kumbang bukan seekor..banyak lagi yg lain..jgn kata kumbang..ulat bulu pon banyak..hehehe


**gurau2 saja

Cik Purple Pinkypuff said...

@N A T A S Y A ツ: tengah cool la nih dek.. kalau tak, kompem ahkak buat adegan tembak menembak..ahahaha.. :P

Cik Purple Pinkypuff said...

@Syahbinar Shuib:hehehehe~~ sy tgh sedih nih.. jgn la gelak.. T_T..

Cik Purple Pinkypuff said...

@nuyui a.k.a miss YUI: gtu la citer nya.. tak tau betol ke tak.. T_T

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: hahahaha.. meme arr.. pujaan malaya bha tu c yol tuh.. T_T

Cik Purple Pinkypuff said...

@YNA: hahahaha.. hadi amirul tuh ada muka cam amirul hadi tak? hahaha

Cik Purple Pinkypuff said...

@Lea Isnawi: a'ah.. meh kte bace.. :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@ani marahaini: aik.. takde saspen2.. ini betol betol punyer.. ce godek NST.. ada citer pasal dorang dua nih.. T_T

Cik Purple Pinkypuff said...

@qaseh johanna: bkn setakat minat sis, dah seluruh jiwa raga saya serahkan kat dia.. #jiwa jer tau, body tak yer.. hahahaha.. =..=' kumbg memang byk sis, tp ade tak kumbang mcm amirul hadi? :'(

Finaz Jaafar said...

hahaha..kecewa gila2 yek..alahai lek la..lu lagi cun dari minah tu..huwahahaahhhh~ **jeles jugak kot aku ni..hohhh

Cik Purple Pinkypuff said...

@Finaz Jaafar: hahaha.. wa lagi cun? malu la..>,< heheheh.. laaa lu minat kat yol gak ke? meh, gimme five..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...