Thanks Incek APIT sebab selalu kasi freebies comel.. :)


Photobucket

hehehehe.. dah lama sebenarnya nak buat entri berterima kaseh nih..:)

korang kenal tak kat APIT?
alaaa apit, mamat doodle tuh.. hehehe.. dia hebat tau buat doodle.. comel comel jer semua doodle dia..
dan yang paling hebat, dia suka kasik freebies.. haaa.. tu yg cp bekenan tuh sebab cp nih agak agak menggilai doodle nih.. :) rasanya kat lappy nih kebanyakannyer doodle apit..:)

so yang terbaru la kan.. doodle pegang bendera negeri..
cp dah ambek, bendera MALAYSIA dengan SABAH tanah airku.. :)



comel kan? haa kalau korang nak, bole ambik kat SINI, tapi kena gitau apit dulu taw! jangan blajar mencuri.. nanti Allah marah.. :)

pastu cp godek2 lagi archive, jumpa lak couple doodle, pon kiut jugak mcm muka cp dulu2 dengan incek AMIRUL HADI ZAINAL... hahahaha..:D


mesti korang jeles kan? haa tunggu apa lagi.. terjah lah BLOG APIT sekarang! :)

THANKS so much APIT! nanti kalau ada freebies lagi, jgn lupa infom cp taw! :P
 (ayat muka tak tau malu.. hahaha)

nota cumil: apit apit, nak doodle muka cp bole tak? hahahaha..:P


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

15 CP's Bestfriend(s):

einz miszmessy said...

baikkan apit cp???hehehe

c genk bah ne said...

lawa2kan + cumel2 dodelnya..jeles ak tgk sbb aku nda pndi mlukis hahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

dia mmg kretip!! sgt comel2!!

!! YaNa YassiN !! said...

cyumel nyer,... nak jugak lah.

Hafizzi Aziz said...

hihi..sama2..
apit suka share2..
doodle cp? err...insyaallah..hihi..

Cik Purple Pinkypuff said...

@einz miszmessy: yup.. baek sgt.. :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: heheheh.. awu.. tu la..aku pun jeles nih..semat bha doodlenya..:D

Cik Purple Pinkypuff said...

@nuyui a.k.a miss YUI: a'ah.. betol tuh yui.. :D

Cik Purple Pinkypuff said...

@!! YaNa YassiN !!: hihihi.. akak singgah la blog apit..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Hafizzi Aziz: hehehehe..:P

fiQ'Ra said...

ececeee.. dia kan org sabah, ambik bendera sabah tu.. hehe.. mas nk ambik perak lah :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@fiQ'Ra: hahahaha..opkos..:D tunggu kawen ngan amirul hadi baru ambek bendera selangor n melaka..hahaha:P

Mira Adzlia said...

pergh!!!memang comey giler ahh :p

Tentang Kita said...

ramai tul blogger yg bermurah hati bg doodle free...semoga murah rezeki...org sabah rupanyer...

Cikgu WaWa biase jerrr... said...

tqvm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...