Game yang MENGHINA ISLAM | BUKTI JELAS!


Photobucket
tekejut cp tengok video nih.. syukur Alhamdulillah bila ada hamba Allah yang sedar dan sebarkan kepada kita.




video nih cp ambil dari facebook SINI.. korang tengok la sendiri dan dengar la sendiri.. dengar betul betul dan lihat betol betol..
jadi kepada yang suka main game game yang tersenarai, harap korang sedar la..
bukan halang korang main, tapi sanggup tak korang runtuhkan keimanan korang dengan biarkan game tuh menguasai korang? padahal korang dah tahu game game tuh sememangnya menghina agama kita?

mungkin ada yang dah tengok kan? cp memang geram.. nasib baik tak pernah main game game kat atas nih..
macam mana game bole mengandungi ayat ayat seperti Allahu Akbar, pastu ada nama nama Allah dalam game tuh.. apa maksud semua tuh?

mari kita sama sama renungkan..




❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

14 CP's Bestfriend(s):

ani marahaini said...

ish.. tak sangka kan.. selamat ani bukn peminat permainan game ni.. =)

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Seb bek game yg sy men xde.. :)

Mira Adzlia said...

owh...info yg sgt bergune...slame nih kite xsedar & xperasan pun

Qienah said...

mmg byk game yg hina ISLAM sbnr tp rmai yg xtau..hope lepasni rmai yg sdar n sape2 yg de anak 2.awasi le.budak mudah sgt terpengaruh.huhu.pepn,bgs info cp ni..:)

Apple Pearl said...

kurang ajarnya..ape lar,xda game ln ke nak di buat lg..ish.geram plak aku!

Apple Pearl said...

if sudi,dtg la ke blog apple..

http://applepearlhaira.blogspot.com/2011/10/astaghfirullahmengapakah-ada-manusia.html

CIK PARO! said...

nsb baik x pernh main game ni..

purpleviolet said...

Vp pernah tgok vid nie di youtube....xsangke betol agame kite sewenang2nye dipermainkan oleh owng kafir terkutuk nie... Vp sedih dan menitiskan airmate, kerane skrng nie, ramai anak2 mude xmenghiraukan sume nie, ape yg penting adalah keseronokkan semate2..naseb baik Vp x terpengaruh dengan game nie sume...

Selendang Merah said...

macam2 cara depa nak menghina agama kita..sampai dalam game..

Abg Stalker said...

alamak..hujan plk.x tahu la apa yg terkandung dlm video tu :(

emy|farid said...

mcm ni la kafir nak serang kita. dalam diam dan bukannya peperangan, tapi ke arah budak2 muda yg senang dipengaruhi

Cik Rose Cute said...

berhati-hati dengan permainan game okey...lagi2 kat Facebook...

Etong said...

SubhanAllah..nasib tiada yg aku main lai..huhu

Aeyntan said...

YA ALLAH... geramnyer diorang menghina agame kiter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...