Kenapakah Mata Ku Begerak-Gerak?



Photobucket
Tajuk agak agak kurang ajar poyo sedikit.. tapi takpe, tak menganggu kosentrasi anda untuk membacanya bukan? hahaha.. haktuih.. #ayat skima nak mampuih~~

oke oke, sebenarnya kan, dari tadi pagi mata cp asyik bergerak gerak.. tak tau kenapa.. sampai sekarang masih lagi begerak.. kelopak atas mata sebelah kanan pulak tuh...


lawa kan mata ku dari google ni..

lebih kurang macam mata gua gak.. #haktuih bertubi tubi~~

cp tak selesa,jadi cp gitau ngan mak cp.. dia buat deeeekkkk jer.. hahahaha.. #mak, mak ndak syg aku ka lg? T_T

dengan perasaan kachiwa, cp pon google dan jawapannya seperti berikut..

Kelopak mata kanan bergerak = beroleh keamanan.

Alhamdulillah kalau betol macam tuh.. tapi cp takde la pecaya sangat kan.. semuanya di tangan Allah SWT.. 

haa.. tapi dah alang alang cp pegi google tadi, korang boleh la tengok senarai anggota badan yg bergerak gerak atau bedenyit denyit lah lebih sesuai kan..:) tapi jangan percaya sangat tau! tak baik macam tuh! syirik~~ ini sekadar untuk buat kita senang hati je la..:)

Kelopak mata kiri bergerak = melihat perempuan

Kelopak mata kiri ke atas bergerak = ada orang akan berjalan jauh.

Kelopak mata kiri dibawah bergerak = hendak menangis

Ekor mata kanan bergerak = menerima kedatangan orang jauh.

Ekor mata kiri bergerak-gerak = mendapat sedikit kepayahan.

Biji mata kanan bergerak-gerak = akan menangis dalam bercinta

Biji mata kiri bergerak-gerak = gembira dihati

Umbun bergerak = berbahagia pada hari tersebut

Kening kiri bergerak-gerak = beroleh kelapangan

Bibir bawah bergerak = akan menangis.

Waktu subuh kepala kita bergerak = beroleh kerja yang baik.

Siku kanan bergerak-gerak = beroleh kebahagiaan.

Siku kiri bergerak-gerak = orang yang mengasihi kita akan datang

Pelipis telinga bergerak = alami kebahagiaan.

Telinga bergerakakan = berkelahi

Kepala bergerak = ada orang menyakiti hati kita

Kepala bergerak ke kiri = beroleh kebesaran.

Bahu kanan bergerak-gerak = harta hendak datang

Bahu kiri bergerah-gerak = bakal berjumpa pembesar/ketua.

Lengan kanan bergerak-gerak = akan sakit kepala.

Lengan kiri bergerak-gerak = beroleh harta

Pipi kanan bergerak-gerak = alamat sakit mata.

Pipi kiri bergerak-gerak = sentiasa bahagia.

Wallahu A'lam..

Lepas tuh cp gi cari mak cp lagi, cp cakap lagi.. "mak kenap bha ini mata ku bedenyit denyit nih.. #padahal suda tengok di google"

trus mak cakap.. " entah eh.. kan dapat keraja kali.. "

wah..syukur syukur..:D

hahahaha.. :D trus hepi semacam..:P

doakan berita baik utk cp k! :D Amin..




❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH..amiiinn..

Tentang Kita said...

ader yg leh percaya dlm byk2 infio kat atas tu...tq...

SoLy SoLicious said...

slalu mta ni gerak2 sndiri..haishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...