Award Banner for CP's 1000th Follower

dan penerima banner di bawah ialah...



kepada http://sukasukieyan.blogspot.com/ anda boleh ambil banner tuh kalau sudi utk d tepek d sidebar..:)
Photobucket

Alhamdulillah.. akhirnya cp mencapai angka yg dinanti! yeay!!! :')

terima kasih buat semua follower.. terima kasih banyak banyak..

selama 4 bulan bertungkus lumus.. membuat entri setiap hari, ikut segmen sana sini.. akhirnya dalam masa 4 bulan ++ cp dapat merasa seronoknya memiliki follower yg ke 1000..

cp tau, mostly blogger anggap ini biasa seja, tp cp tak macam tuh.. cp menghargai setiap apa yg cp lakukan, apa yg org lakukan utk cp.. tanpa mereka, sy tidak akan mencapai angka tersebut.. :')

walau mcm mana pun, 4 bulan tuh masih waktu yg singkat dan saya tetap newbie pada hakikatnya.. kan?

saya masih perlu tunjuk ajar semua blogger blogger veteran.. hikhikhik.. :D
tunjuk ajar ku sifu!! :)

harapan cp semoga, kehadiran cp diterima oleh semua lapisan blogger.. cp akan cuba perbaiki cara penulisan dan akan terus kekal dalam dunia blogger nih.. insyaAllah.. Selain tuh mohon ampun kalau ada blog yg cp tak terjenguk balek walaupun dah menjerit2 kat shoutbox tuh sampai pengsan. hahaha.. :P kita tetap kawan bha kan? :D

sekian, terima kasih! :]

p/s: tak perlu guna domain berbayar pon bole .. apeeee yg penting?? kejeeeesame! :P

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

4 CP's Bestfriend(s):

diyan said...

comei nya buat dekat dyan sama :')

Cik Purple Pinkypuff said...

@diyan: hehehe thanks.. diyan nak jugak ker?:)

Cik Rose Cute said...

Tahniah! cp....Followers dah ramai hihihi

Cik Purple Pinkypuff said...

@Cik Rose Cute: thanks sis..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...