Keywords NuffNang CP | Dapat BE terbaru dari NuffNang

Photobucket

sebenarnya cp tak tau keyword nih minatang hape..

kdg2 cek takde result.. sekali result.. gedebak sampai hempat skli nama nih kuar..

hahahaha..

korang ley xplain tak fungsi keywords nih kat cp.. smpai hari nih,masih byk yg cp tak phm pasal nuffnang..:D

happy memang la happy.. giler tak happy, nama AMIRUL HADI ZAINAL sana sini..:D

kalau AMIRUL HADI nampak mesti dia bangga nih..:D

p/s: Harap harap Amirul Hadi jenguk blog cp..:D

selain tuh

cp jugak dapt BE lagi dan duet CP dah bertambah dr RM 2.50 ke 


TERIMA KASEH NUFFNANG! rezeki bulan ramadhan! :D
Alhamdulillah..:D





❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

6 CP's Bestfriend(s):

Miss Y and Her World said...

hai dik. keywords tu maksudnya perkataan2 yang orang cari di internet lah. mungkin dalam entry awk sebelum ni ada mention pasal Amirul Hadi, so dia keluar kat situ. btw, earning yg awk dapat tu bukan BE, tapi Campaign untuk Global CPC. ;)

aimaniman said...

ntah aaa akak x faham aaa be ke apa ke.. yg akak harap nuffnnag 'nampak' aaa blog akak tok diberikan sikit duit raya..

Cik Purple Pinkypuff said...

@Miss Y and Her World: oo mcm tuh ek kak??? cp betol2 x phm ngan nuff nih..:D thanks sudi info kak! :]

echaRierie said...

congrats daling..hehe :)

selendang merah said...

wah banyak nya keyword yang cik puple dapat...^_^

c genk bah ne said...

atu ya,,,,
amirul hadi hehehe...

pheeeewiiit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...