Segmen : Saya Seorang Superman ! !


Photobucket


mau join kelik banner laju laju.

pesly, ko misti beterima kasih sama c echa yang suda memujuk aku.. cececeh.. teda teda nih.. haha..
nda bah aki, tapi kan memang ko misti kasi duit raya juga sama c echa pasal kalau c echa tag, memang ndak boleh di tulak.. haha.. bukan jugak ku bilang terpaksa buat nih segmen.. inda..
bah okeh, ermm sebelum aku mengarut macam nama kau, bagus aku stat dulu.. haha

Saya, Cik Purple, bakal ketua menteri sabah, merupakan seorang superwoman kerana:

1. saya sakit gigi stgh mati suda ini tp saya kuat bah, saya tida nangis pun... T_T
2. saya boleh online 23 jam 60 minit sehari macam c echa bha.. hehe
3. saya selalu kena buli tapi saya pun buli kau balik bha!.. pikir saya takut ka??? :/
4. saya bole angkat kereta hanya guna satu tangan, tp kereta mainan tu yg jual di giant tuh..=_='
5. saya berani marah bah tuh c nobita pasal malas betul blajar. Tapi masalahnya dia bukan mau dgr pun..
6. last sekali, saya berani mengarut untuk segmen c Aki.. nih pun bulih trima bha kan?? :D

hahaha.. harap ko nda ambil hati arr kalau saya  buat ko punya segmen main main.. kalau ko jumpa ayat skema seja macam c echa punya, mana siuk kan??? panat seja ko terjah durang, bikin ko senang ati pun tidak..
 *ehehehe.. tiada bha.. jgn ko marah arr echa.. :P 

sekian.. aku tag urang yang bole paham ni ayat aku yg sabahan tahap gaban.. haha
anu, c genk sama c etong aku tag..

jan kamu nda buat! hehehe..





❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

14 CP's Bestfriend(s):

Etong said...

bakal ketua menteri kununnnn! hahaha

Etong said...

hahaha zaman membuat karangan bm ni lama sdh ku tnggalkan dang..haha bha thanks tag..insyaAllah kalau berpeluang i join haha

Aki said...

Selamat Bersahur n thanks Join!! Hahaha.. Ya,memang tujuan dia mau berkenalan juga kan.. ^_^.v..

Awet muda suda si Aki ni tida berenti senyum tingu post2 kamurang.. Hahaha

Ba,sa follow sini ah.. ^_^.v..

p/s - Sakit gigi ka?? nda pa,ko kuat ba.. :-p

Cik Purple Pinkypuff said...

@Etong: jelez ka??? kalau ndak ko timbalan menteri la aku kasi nanti.. mau?? muahahaha..:P

Cik Purple Pinkypuff said...

@Aki: sukur la nak ko inda marah... urang sabah misti sanyum.. baru ensem.. :P iya, sakit gigi ku.. tp aku kan superwoman! :P

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

suka blog ni ..aku follow...

slm knl:)

excellence!

echaRierie said...

ah..sdhla ko cp..hahahaha..
paling lucu no 4 tue..mati2 sdh mau percaya..adoi2..

nowriz said...

hahaha.. betul2 ka tu ko sakit gigi tapi tia nangis... kalau betul sy salute ko eh.. :p

Aemy Shamy said...

hahaha!! ni paling cool! no 4 tu yg awesome..haha ^^

Cik Purple Pinkypuff said...

@echaRierie: hahaha..kering kontang la ko sana kan daling.. :D

Cik Purple Pinkypuff said...

@nowriz: betul.. tida sy nangis.. tp kan, rsa cam mo pingsan pulak saya bha..haha

Cik Purple Pinkypuff said...

@Aemy Shamy: hehehe.. jan la bha puji2 saya.. malu saya nih.. :P

Abang Stalker said...

dimana ada c genk,mst ada echa dan jgk otong termasuk la CP. :)

Cik Purple Pinkypuff said...

@Abang Stalker: hihihi.. iya bha bro..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...