Penjelajahan Bermula - Promote Blog #5

Photobucket

sori hari nih lambat sket! :) semalam tak sempat buat autopublish..:)




" saya bangga menjadi ANAK MALAYSIA kerana 
punya negara yang aman makmur, dengan rezeki yang melimpah ruah, ibarat cendawan tumbuh selepas hujan, pembangunan yang pesat, makanan yang mmmm, sedap n pelbagai, mampu hidup aman damai dalam pelbagai kaum, bangsa,dan budaya.. 
masyarakat yang harmoni dan berwarna warni..
x perlu pergi india nak sambut deepavali dan x payah sampai  negara china nak rai Chinese new year.. 
syukur lahir di tanah bernama Malaysia.. "



saya bangga menjadi ANAK MALAYSIA kerana . . . 


Malaysia berjaya mengekalkan kemerdekaan selama 54 tahun. harap sangat untuk selamanya. disebabkan kemerdekaan ini saya bebas buat apa saja. nak makan boley, nak tidur boley, nak belajar boley dan laen2. sebab Malaysia negara yang aman makmur. walaupown rakyatnyer berbilang kaum, namun Malaysia tetap dapat mempertahankan keharmonian. lagi2 dengan gagasan 1 Malaysia yang disarankan oleh perdana Menteri. memang terbaek..!!!!buli bha kalu ko..^_^



saya bangga menjadi ANAK MALAYSIA kerana saya rasa Malaysia yang terbaik hoho.. dan saya rase tak tau nak cakap ape lah. sory.. dont be angry, yang aku tau. aku suka jewk jadi ANAK MALAYSIA. hehe.

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Atia_gadismelayu said...

tenkiu cik purple.. yeah sye bangga jd anak Malaysia..^__^

Echa said...

bha..mau terjah kejap b4 tido..haha~

Najihah Salleh said...

baru sempat baca entry ni...thanks cP..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...