Hari Hari Makanan Sama, BOSAN!

Photobucket

Wah, tajuk cp tuh macam tak besyukur jer kan??? huhu.. nih bukan pasal besyukur ke tidak.. ini memang pasal bosan! cp tau, tak patut cakap mcm tuh, kat negara lain masih ramai yg kebulur.. bulan puasa nih kan bulan kita menghayati dan menghargai makanan yg ada..

tapi kan tapi kan.. masalah cp sekarang nih.. dari hari pertama sampai hari nih, dah hari ke lapan, adek cp kalau pegi bazar dia mesti bawak balek makanan nih


tak tau?? kita zoom sket..


murtabak jawe.. waduh.. bosan kok!! dah 6 hari makan kuih nih.. 2 hari jew tak gi beli, yg 6 hari lg.. mesti ada menu nih! huhu..

k la, dah azan, nak gi buka dulu!


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

3 CP's Bestfriend(s):

Etong said...

sedap bha ni baranggg! peberettt!

ArulchelseA said...

sedap bha murtabak itu.. mau hambur2 perut ku ini.. kih kih kih

Cik Baju Kurung said...

sedapnye .. cbk 8 hari pose tak makan lagi murtabak tau ! bagi cbk jela . hihi =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...