ITU GAMBAR AKU eh?

Photobucket

firstly, cp nak ketawa guling guling sampai krem usus perut.. hahaha..

tadi cp skodeng2 jumpa la blog ustaz cp kat skolah dulu.. :D memang hepi sangat.

pastu td ustaz drop la kata kata semangat kat shoutbox.. hehehe:)

bila godek2 lg last last jumpa blog nih 

MAJALAH HIKMAH SMKM II VERSI MAYA


okeh, siyesly saya sedih.. terkenang saat kat skola dulu..:')

selama cp blaja kat skola tuh, byk cp dah lalui.. cp sgt sayang skola tuh..



korang nak tau tak hape entri kat blog tuh yg buat cp ketawa guling guling??? hahahaha..:D


MONDAY, APRIL 27, 2009


Persediaan peserta forum remaja sekolah

Salam,

Sebenarnya banyak aktiviti sekolah yang melibatkan pelajar yang berlaku di sekolah ni yang tak dapat nak dilaporkan atau didokumentasikan. Ada lawatan pelajar, upacara angkat sumpah PRS dan sebagainya. Esok 28 April 2009, ada Karnival Pencegahan Dadah yang melibatkan pertandingan seperti dikir barat, nasyid, deklamasi sajak dan lain-lain. Laporan akan dimasukkan setelah menerima maklumat dari mereka yang terlibat.

Gambar di bawah adalah peserta-peserta forum remaja yang akan mewakili sekolah tidak lama lagi. Nampak terlalu sibuk menyediakan bahan berkaitan. Walaubagaimanapun, sempat juga berposing seketika demi majalah e-hikmah buat tatapan semua warga sekolah.
Respon spontan daripada mereka


Bahan-bahan yang berselerak di meja sewaktu membuat persediaan
Semoga kalian pulang dengan kejayaan...





tolong jangan gelak.. korang mesti tau cp yg mana satu kan??? muahahahahaha.. dah la gemuk, hitam, jerawat mak aiii.. hahahahaha..

tp cp nak nanges aww tgk pix nih.. best memory ever.. THANKS ustaz sebab snap gmbr nih! :) tp cp tak ingat bila ustaz amek pix nih.. dan bila saya join forum??? muahahaha.. kot saya dtg menyibuk jer nih??

okeh, jgn cari genkcorner sbb dia takde dlm pix nih.. dia kat dalam kelas baca buku makroekonomi sambil mendapatkan tunjuk ajar dr guru kesayangan incik Lain Kok Chung..:) kan genk??:p

btw.. meh tgk pix yg lebih cun dr di atas.. hahaha


mizz korang! :') nak reunion!! 






❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

10 CP's Bestfriend(s):

Etong said...

kau hitamm? tulunglaaa hahahah

H.J said...

nampak sweet je zaman sekolah..haha

ArulchelseA said...

yg pink tu kan..kih kih kih

Cik Purple Pinkypuff said...

@Etong: hahahaha...itam bha aku tong.. tp dlm gmbr la..muahahahahaha..:D

Cik Purple Pinkypuff said...

@H.J: hahahaha.. segan la.. cececeh.. sweet eh? masyeh..:D

Cik Purple Pinkypuff said...

@ArulchelseA: muahahahaha..iya..pling pndai ko teka bha..hehehe

Kancil 8349 said...

sabarlah CP, biasalah orang copy n paste nie...janganlah sedih...

c genk bah ne said...

nah ada bestpren mu

c genk bah ne said...

sa kan anak emas mr.Lain..hahahaha... ^_^

Cik Purple Pinkypuff said...

@c genk bah ne: anak emas ka ikan amas???? hahahaha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...