Penjelajahan Bermula - Promote Blog #9


Photobucket

sori skip sehari promot blog nih.. :)

next..




MALAYSIA negara yang aman & damai. ini ayat standard lah kan.Then bangga sebab MALAYSIA unik, ada bermacam jenis kaum & bangsa. Melayu, Cina, India, Iban & etc. Negara lain ada? Mana ada.Plus, MALAYSIA ada 13 negeri & 3 wilayah persekutuan yang ada bermacam loghat. Dengar loghat pun boleh buat kita tersenyum.Last but not least, MALAYSIA adalah negara tempat kelahiran & tumpah nya darah, even darah yang mengalir not 100% melayu tulen.SAYA TETAP BANGGA DILAHIRKAN SEBAGAI ANAK MALAYSIA !

saya bangga jadi anak MALAYSIA kerana saya tinggal kat MALAYSIA . . MALAYSIAaman
damai . tidak ada peperangan y berlaku setakat ini . . MALAYSIA memang ser0n0k lhaa . .  :))))))))))
n saya dengan MALAYSIA tak b0leh dipisahkan . . 



saya bangga menjadi ANAK MALAYSIA kerana . . .dimata dunia,kita dikenali dengan negara berbilang kaum,yang punya adat2 ketimuran,dan yang penting kita tergolong dalam negara maju sehingga mampu diiktiraf sebagai berdiri sama tinggi,duduk sama rendah dengan negara2 besar yang lain=)




selamat menjelajah! :)

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

5 CP's Bestfriend(s):

Mr.Superman said...

sy bangga ada adik sedara mcm ni. :D

Cik Purple said...

@IBU GEBU: saya request kat blogger Mar..:)

Cik Purple said...

@Abang Stalker: hihi.. masyeh abg..:") sy pun bangga ada abg sedare mcm abg..:]

anismelon said...

salam..ade join contest "anis kami nak duit raya" kan..anis nak alamat and nama penuh..nak bg kad raya..

email kan..anis_melon89@yahoo.com

dah email nanti inform anis kat blog erk..tq..:)

Unknown said...

aku bangga la kiranya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...