tolong! JANGAN dera saya!!!!


Photobucket

hi korang.. sihat? cp tak sihat.. cp sangat menderita sekarang.. dari tjuk entri nih pun korang dah nampak kan.. besar sangat penderitaan yang cp alami..
cp suda sedaya upaya tahan, tp apa kan daya, cp tak mampu buat apa apa.. :(

kesiannya ko cp.. sape dera ko eh??

sebenarnya bukan penderaan fizikal ke hapa..tp penderaan batin.. gulp~~

kena call talian NUR nih.. ek?? 

bukan.. batin tidak bermaksud seksual semata mata.. =_='

cp sekarang menderita sebab di dera oleh sakit gigi sejak 2 hari lalu.. :(
memula dia oke jer..cp ley tahan lagi.. tp stat sahur kelmarin cp dah tak leh kunyah makanan dengan baik.. T_T



dan sahur tadi, korang tau.. cp terpaksa makan quaker oat sebab tak mampu kunyah nasi ..T_T
macam orang sakit kronik pulak.. terpaksa telan makanan..

cp rasa semua gigi sakit.. terutama wisdom teeth cp.. tp masalahnya wisdom teeth tuh tak rosak, yg rosak kat tempat lain.. pelik.. =='

cp dah makan ubat pun memang takleh pakai jugak.. semalam cp tido 2 jam jer.. pastu td lepas sahur dpt la tido smpai jam 7 .30 macam tuh.. cp siap letak minyak kapak kat pipi.. tp kejap jer tak sakit.. pastu sakit balik.. grrrrr..

skang dah rasa elok sket, mama suruh cp letak daun bunga raya.. perggghhh.. baru kurang sikit sakit dier..
esok plan nak gi jumpa dentist.. tp tak tau dia nak ke tanak cabut gigi nih.. sebab kalau sakit tuh maknanya bengkak la kan?? kalau bengkak bius tak masok.. T_T
terpaksa la cp tahan.. :(

nota lutut: sakit gigi lebih menderita dari kena dera ..T_T 






❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

8 CP's Bestfriend(s):

ct N honey said...

mmg menyeksakan sakit gigi ni, bila dah kurang sakit bolehlah pergi cabut..

ArulchelseA said...

smoga cepat baik..

♥ cik_farah ♥ said...

sakit gg memang perit... grrrr

einz miszmessy said...

mmg sakit gigi paling teruk nak2 denyut tu smpai kat pale~

einz miszmessy said...

mmg sakit gigi paling teruk nak2 denyut tu smpai kat pale~

N A T A S Y A 惄 said...

sakit gigi di bulan puasa ?
adeh ~
memang seksa tu !

Semoga cepat sembuh ye, Kak CP :)

cinta_lovato said...

kesiannye... makan la gule2.. hehehehe... -)

Etong said...

anduuuuu kesian bha diaaa. semoga cepat smbuh minggg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...