HEY BITCH! LISTEN!!



DAMN U shit! hell girl! now u can laugh like a bitch!!! loser!! 
because of your mouth juz like foul drain, he screamed like a SETAN to my mom!!! fucker shit!

ohooo.. ko pikir ko mengadu macam macam sama dia sampai dia berani kurang ajar sama MAMA AKU ko HEBAT? ko dapat kuasai dia??  ko terpuja? ratu? bangsat??

SEBAB kau dia teriak teriak mama aku, sebab ko dia MAKI HAMUN mama aku.. damn u girl!

Ko buat hal sama keluarga aku selama ni, aku diam.. berapa kali suda sebab kau, dia lawan mama aku, dia sampai mau BUNUH AKU sebab aku lawankan mama aku! SEBAB KO PEREMPUAN MURAHAN!!!!

ko pikir ko bagus sangat ka?? depan macam taik, blakang macam SIAL!

aku tegur ko dengan baik, mintak ko bagi kerjasama dengan aku tolong dia, tapi apa  ko buat?? ko cakap aku marah ko macam macam??? mulut busuk ko tu cakap buat sampai dia macam orang gila beteriak indak sedar diri sama mama aku???

HIDUP KO INDAK AKAN PERNAH SELAMAT!! 

SAMPAI BILA BILA PUN KO NDAK PERNAH LAYAK MAU PIJAK RUMAH AKU! HARAM BABI!!!

kalau setakat mau buat dia kurang ajar sama aku, mau buat dia bunuh aku, nda apa.. aku bukan siapa siapa. tapi kalau ko sudah buat dia sampai dia berani tunjuk jari sama mama aku, maki hamun sama mama aku. KO BEHADAPAN sama aku PEREMPUAN MURAH!

PUUUUIIIHHHHH!!!!



p/s: semua perkataan atas tanggungjawab aku. MAAF ATAS KEKESATAN BAHASA. indak suka bole pangkah [x]



❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

16 CP's Bestfriend(s):

farhana aka isteri fakri said...

akak tgok CP ni mcm nk mrh sgt2 ni..sbr ye dik ??

khairul akmal azman said...

cp mengamuk!
jum ganyang org 2..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

cp mengamuk ni..

t tunggu kad raya yer tenangkan diri..

p/s: gurau aje dear..sbr ea..

AnAk dEneSor said...

cp ngamok suda..takpe cp u pertahankan mama u i sokong u

Miss Nadya said...

cp..jangan marah2..sabar yer...ala...nad lupa nak ajak rakan taulan..huhu..nanti ada rezeki nad buat lagi..^^

aimi adilah said...

sabar lh CP... bln puase ni.. org yg wt kite pasti akn dpt balasan ny nty

Fadzmie Mohamad said...

Sabar CP. Kalau nda dapat sabar sudah, kasi pos tu perempuan pi tempat kami. *devil eyes*

Hehe.

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

sbr2..bulan posa nie.kalau org tu ancam bukan2, report je polis habih cite

MerLe said...

sbr cp... tp x baik dia wat gitu..pape pun x sptutnya maki2 org tua...pape oun sbr ye cp.. org ni mcm2 perangai..

echaRierie said...

daling ~ mrh btl ni..
sbr ko r..cubaan dlm bln posa tue..

c genk bah ne said...

uits sabar..tapi kalau smpai mama ko pun kna sa sukong..mama ko bukan org lain juga..

Abang Stalker said...

adik..knp ni..gulp~


xpe2,mrh2 la..bkn kua suara pun.marah sepuasnya dlm blog muntah melalui penulisan k.

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Sabar CP tp Klu MissCt p0n mmg maki jugak klu 0rg usik mum n dad MissCt.. *Mmg pnh jd la b4 ni..

cart kartika said...

wow sabar ya~

Etong said...

uihhh. depan mcm taik, blkg mcm sial!
paling hibaaat ayatmu dang. hahaha bha mun ia kan api2 kan lae, ko padahi ja, satu angkatan dr kk dtg! hanya untukmu! haha sabar k :)

Cik Purple Pinkypuff said...

thanks semua.. :] cp oke suda jugak nih.. malas mo pikir sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...