Penjelajahan Bermula - Promote Blog #3

Photobucket

huhu.. sedar tak sedar dah promot yg ketiga.. yeay! korang hade terjah tak mereka2 yg sebelum nih??

Jelajah Pertama KLIK SINI
Jelajah Kedua KLIK SINI

oke oke..

seterusnya org nih cp tgk semakin meningkat naik di dunia blog.. beberapa hari lalu CP tgk dlm 100++ follower tp skg dah 200 ++ follower, Alhamdulillah.. tahniah! :)
trafik pun semakin baik.. keep it up ! Sape sape??



Kancil8349 merasa bangga menjadi warga Malaysia, lebih - lebih lagi dilahirkan di negara Malaysia. Dengan itu, Kancil 8349 memang anak Malaysia yang merdeka. Kancil bangga kerana Malaysia merupakan negara yang aman dan makmur, malah mempunyai kaum yang berbeza dalam bilangan yang ramai. Hingga mewujudkan satu budaya yang harmoni dan saling hormat - menghormati antara satu sama lain.
Harapan Kancil 8349 moga negara kita yang dibina oleh nenek moyang kita akan kekal sepanjang hayat. Dan menjadi satu negara contoh di dunia kita ini.

Seterusnya jom kita terjah blog nih pulak..:) header cantek cuma ade disable right click..:p hehehe tp takpe la, mungkin utk kebaikan owner kan..:) tp nih header baru ek? kacak..:]



Iejam bangga menjadi ANAK MALAYSIA kerana Iejam dilahirkan di Malaysia dan bersyukur menjadi rakyat Malaysia yang aman, damai dan harmoni

dan yg terakhir utk hari nih??? ce teka sapa?? haaa betol betol.. abang ensem yg rajin blogwalking nih..:)



Saya bangga menjadi anak Malaysia keranaMalaysia merupakan salah sebuah negara membangun yang sangat unik.. Malaysiamempunyai rakyat yang pelbagai bangsa, budaya dan agama namun dapat mengekalkan keamanan walaupun sentiasa menerima cabaran. Keunikkan yang kita miliki ini sepatutnya dijadikan aset yang bernilai dan perlu dijaga bersama. Kejayaan sesebuah negara itu mencerminkan negara itu memiliki rakyat yang bersatu padu.

Jadi apa tunggu lagi?? terjah ler! :D

hehehe..

p/s: entri autopublish.. takot bz jew manjang esok..:D nih skg tgh nonton csi miami marathon sambil bengang2 layan org byk songeh.. huhu =='

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

10 CP's Bestfriend(s):

asamasin said...

sy punye ble? :(

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

wah.bestnya kena promete ea.. :)

incik bobo,ramai giler org ckp dye abg ensem eaa..hehe

Cik Purple Pinkypuff said...

@asamasin: tgu turn k..:) cp pst pomot..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@♥ Cik Nur Elyana ♥: ahaaa.. dah mmg ensem kan..:p cececeh..:D

iMBobo said...

thanks CP!!! hehe dah promote blog pun dah ckup, skali dgn puji aduh malu lah heh

Kancil 8349 said...

terima kasih CP....

ArulchelseA said...

blog sy tk de ke.. kih kih

Cik Purple Pinkypuff said...

@iMBobo: hihihi.. memelu lak dier..:p oke..welkem..;]

Cik Purple Pinkypuff said...

@Kancil 8349:sama2 bro..:)

Cik Purple Pinkypuff said...

@ArulchelseA: x tau, arul hade join tak segmen nih?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...