copycat took my doodle!!!!!!!!!! grrrrrrrrhhhhhhhhhh!!!

Photobucket

Small talked, wordless..:"(

kalau nak, sila mintak.. jangan ambik tanpa kebenaran.. siapa pun anda,saya tidak menghalalkannya selagi anda tidak mintak izin dr saya atau genkcorner!


nih fb genkcorner, kawan yg saya HALALkan menerima dan mengambil doodle tersebut tp


yang ini, maaf! hal ini berkenaan kerja keras saya! anda tidak menghormati saya.. tiada keHALALan peribadi dari saya! saya akan dapatkan hak saya.. siap private bagai.. tggu ko approve.. gua cincang2 lu bhaaaiiii!!! 

sy cuma kasi anda kata dua, ko nak hambek trus tanpa kehalalan atau ko nak ckp leklok kat haku atau genk??? ko pilih la sendiri!

bukan aku tak nak sedekah ka hapa, sedekah perlukan keikhlasan! aku bukan hipokrit, aku tetap benci pencuri! copycat!

nota lutut: saya dah faham perasaan yuyu bila ada faker amek pix dia.. down sgt! :'(
mereka tidak menghormati hak org lain!!!

❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

13 CP's Bestfriend(s):

sergeant keroro said...

grrrr.... tak baik betul. tapi mungkin dia rasa comel tu.

p/s : tapi kena la mintak kan? =)

Cik Purple Pinkypuff said...

@sergeant keroro: tu la.. sedey tau.. sy buat bkn auto.. kna lukis tuh bkn senang..:'(

Kancil 8349 said...

melampau juga...sebiji dia curi macam tu...sah2 pencuri tulen...hahaha...apapun sabarlah.

Cik Purple Pinkypuff said...

@Kancil 8349: iya..thanks bro..:]

My Name is Mar said...

Pehhhh... Gila ke-KENTANG-an..
Takpe,akak ANGKAT..
moh kita CINCANG dia halus-halus..
Ha-ha-ha:D

Cik Purple Pinkypuff said...

@My Name is Mar: hahaha.. okeadek hangkat! adek angkat parang ahkak gari dia..haha

c genk bah ne said...

arghh,,dia tia pcya ka tu idea sa??dan CP yg buat,,sa da bukti k..arghh sakit hati wei

Orang Kampung said...

klu dia approve, bwa bincang elok2 dlu.. ckap elok2.. hehe

klu dia tu jnis keras kpala, apa lgi.. kasi pancung sma dia.. hahahahaa

c genk bah ne said...

@Orang Kampung genk dah msj dia baik2,,tpi dia block genk..

ShalleyanNa said...

mmg sbijik sebejot ar same,,tanpe cacat cele pulak uh,,ish2,,ta baek mncurik,,apew kate ramai2 serang dia,,haha =D

Cik Rose Cute said...

apa salahnya....mintak tolong cp buat...senang citer....hihihi...Ataupun mintak kebenaran kat Follow + jerit settle....

Etong said...

SUSAHLAH SANGAT MAU MINTA IZIN KAN! KALAU KITA JUMPA TU, KITA ANTAM DIAAA!!

saya cello191 said...

tampal nama kt atas dudel tu..ssh skit org nk ambik ke ape..
ade nama kita kan~~
^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...