Wishing Happy Birthday to My Twin


Photobucket

entri simple.. :) cp mau ucapkan happy birthday sweet 21 to my beloved BFF a.k.a my twin..

seja pilih pink, pasal kita sama2 pinkaholic kan.. :D
 
haa korang mesti tak tau cp ada twin kan?? 
mesti kamurang ndak percaya nih kalau tengok muka and fizikal kami yang ndak sama langsung.. hahaha..  :P




sama ka?? hahaha.. inda kan? :P biasa la, kembar ndak serupa bha.. hahaha.. :D terutama fizikal tuh, dia selim, cp gempal.. hahaha.. :D

 BTW, happy birthday sekali lagi buat kembar yang merangkap BFF tercinta!!!! semoga berbahagia, panjang umur dan semoga ko cepat kawin, bole la aku menimang anak buah nanti.. lalalalala~~ semoga keakraban kita kekal selamanya dunia akhirat.. :)

untuk tidak mengecewakan ko, aku kasi ko gambar kek yang di pegang oleh boyfie aku yg paling kacak di dunia.. hahahaha.. :D
gambar seja la ya.. teda kek yg betul.. puasa kan.. *wink..* ;]



nota lutut: nanti aku besday, aku mau hadiah besar dari kamu semua, terutama dari c genk, c etong, sama c echa.. hahaha


❤..Senang hati tak?? like yea!..(◕‿◕✿)❤

7 CP's Bestfriend(s):

Echa said...

happy b'day utk kwn cp ! ~
hehe

Cik Purple said...

@echaRierie: hihi.. oke.. :) jan lupa besday aku pulak ya.. :P weekkk hahaha..:D

Elih Japahar said...

Comelnyaaa....! grrr...hapi bday utk twin ko arr..

MerLe said...

hehe..ingtkn twin btul..hepi besday utk dia...

Cik Purple said...

@Elih Japahar: ggggrrrr~~ auwwwmmm~ hahaha :D iya.. nti aku bg sampai ya bro.. hihi :D

Cik Purple said...

@MerLe: hehehe.. :P oke.. nti cp smpaikan..:D

Soul Lee Hin said...

singgah sini :)

http://mohamadsolehin.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...